פרופיל חברה

חברת תב-אור הוקמה בשנת 1952 על ידי משפחת הלפרין, ועד היום אנחנו חברה משפחתית המנוהלת עלי ידי הדור השלישי של המשפחה. התפתחנו במהירות, ממפיץ מקומי של ברגים בחנות קטנה בתל אביב (החברה התחילה את דרכה כחברת "תבריג") עברנו למיקום מרווח יותר כבר בשנת 1956, לאחר 4 שנות פעילות בלבד. ומשם רק המשכנו לגדול ולהתפתח.

כיום תב-אור הנה יבואנית מובילה של חלקי  חילוף לרכב  עם דגש על פריטי חשמל, תאורה וציוד ביטחון. אנחנו יושבים במיקום מרכזי במתחם הידוע כ"מרכז חלקי הרכב" של תל אביב ומשם אנחנו מעניקים שירות לכ- 600 לקוחות בכל רחבי הארץ - מוסכים, חנויות, לקוחות מוסדיים ויצרנים שונים. לאחרונה פתחנו סניף נוסף ברחוב היצירה 1 באור יהודה המשמש הן כנקודת מכירה ללקוחות מזדמנים והן כנקודת הפצה לקהל לקוחותינו הקבועים עם דגש על התמחות בחלקי מכונאות חדשים.

אנחנו מתגאים בצוות עובדים נאמן ומיומן הכולל למעלה מ- עשרים עובדים. מתוכם שישה אנשי מכירות הפעילים ברחבי הארץ, חמישה אנשי מכירות בחנות עצמה, שישה עובדי מחסן והשאר ממלאים תפקידים מנהלתיים. רבים מהעובדים שלנו מלווים אותנו כבר למעלה מחמש עשרה שנה ואף יותר. אנחנו מעריכים ומוקירים את העובדים שלנו ורואים בהם נכס חשוב לחברה וגורם משמעותי בהצלחתה ושיגשוגה.

אנחנו מקפידים להיות צעד אחד לפני השוק ולחזות את השינויים שעובר שוק ענף חלקי החילוף לרכב בארץ ובעולם. כתוצאה מכך אנחנו משווקים בארץ פרטי חשמל ותאורה של חברות מובילות בעולם, בעיקר מארצות הברית ואירופה. בשנת 2006 הרחבנו את קו המוצרים שלנו כך שיכלול גם חלקי חילוף למיזוג אוויר. בשנת 2008 הוספנו קו מוצרים של חלקי תחזוקה למנועי דיזל ודאגנו שכל חברי הצוות יעברו הכשרות מתאימות בנושאים הללו על מנת שיוכלו לתת מענה לצרכי הלקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר.
בנוסף לכל אלה אנחנו מתפקדים גם כנקודת מכירה למותג  BOSCH בישראל (בחלקי חילוף לרכב).

בטבלה למטה ניתן לראות חלק מהספקים הבינלאומים שאנו מיצגים בישראל:

פריטים שם הספק מדינה
פנסים למשאיות ונגררים, קיטים מושלמים בתקני ADR בנורות ובלד SIM Portugal
פנסים מסתובבים/מהבהבים, גשרי תאורה, מערכות כריזה AEB
STAR
VISION-ALERT
Belgium
USA
U.K.
ממסרים שונים/ ממסרי חימום לדיזל וצמות חיווט OEM NAGARES Spain
צופרים וזמזמים לרכב קל וכבד KORSA Turkey
 

תב-אור בע"מ - טברסקי 12 תל אביב        טל: 03-5617389   פקס: 03-5622830             דוא"ל: tavor@tav-or.co.il